Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidbrudar; hur får man det?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 15414" data-attributes="member: 13863"><p>Bäste JCM! </p><p></p><p>I planeringen av min AntiKroppExpedition har jag studerat samtliga Bondrullar. Som du säkert känner till är vår hjälte 007 en klar expertis i ämnet.</p><p></p><p>Vad har då denne man som vi övriga saknar. Det är inte helt lätt att definiera men jag vill sätta tummen på följande tre punkter.</p><p></p><p>1. En oklanderligt exklusiv och i alla sammahang korrekt klädsel.</p><p>2. En självsäkerhet i sitt erövrande som gör att han aldrig behöver be om lov.</p><p>3. En överlägset maskulin utstrålning som gör att övriga män i rummet känner sig som småpojkar.</p><p></p><p>Jag är övertygad om att dina syften är allt i genom hederliga och att du endast vill ge dessa kvinnor du avser att erövra lycka. Ett varningens finger bör dock höjas eftersom du precis som vår agent 007 riskerar att hamna i knipa när de lokala förmågerna inser din kraft. Därför rekommenderar jag att du innan din säsong också förser dig med nödvändiga kunskaper i fysiskt självförsvar.</p><p></p><p>MVH/MM</p><p></p><p>PS! Jag vill vidare föreslå ett betydligt trevligare ställe än ShampoX där vad jag förstått kvinnornas elegans är begränsad. Varför inte Cayman Islands där dottern till rätt familj även kan ge dig en ekonomisk tryggad framtid? DS.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 15414, member: 13863"] Bäste JCM! I planeringen av min AntiKroppExpedition har jag studerat samtliga Bondrullar. Som du säkert känner till är vår hjälte 007 en klar expertis i ämnet. Vad har då denne man som vi övriga saknar. Det är inte helt lätt att definiera men jag vill sätta tummen på följande tre punkter. 1. En oklanderligt exklusiv och i alla sammahang korrekt klädsel. 2. En självsäkerhet i sitt erövrande som gör att han aldrig behöver be om lov. 3. En överlägset maskulin utstrålning som gör att övriga män i rummet känner sig som småpojkar. Jag är övertygad om att dina syften är allt i genom hederliga och att du endast vill ge dessa kvinnor du avser att erövra lycka. Ett varningens finger bör dock höjas eftersom du precis som vår agent 007 riskerar att hamna i knipa när de lokala förmågerna inser din kraft. Därför rekommenderar jag att du innan din säsong också förser dig med nödvändiga kunskaper i fysiskt självförsvar. MVH/MM PS! Jag vill vidare föreslå ett betydligt trevligare ställe än ShampoX där vad jag förstått kvinnornas elegans är begränsad. Varför inte Cayman Islands där dottern till rätt familj även kan ge dig en ekonomisk tryggad framtid? DS. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidbrudar; hur får man det?
Tillbaka
Topp