Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidbrudar; hur får man det?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 15420" data-attributes="member: 14197"><p>Så sitter man här på varvet, ensam, rädd och övergiven! Har fått skit, blivit hånad och folk har gjort sig lustiga över min person för att ha frågat en fråga. Bara för att alla ni andra får nya snygga brudar hela tiden behöver inte det betyda att jag får det. Skitkastning är vad det är! Killar som tror de är bättre än andra på brudar och vissa till och med utomjordligt överlägsna. Usch och fy vad dåligt. Jag besitter självklart viss information som andra inte besitter och tvärtom, men att få skit offentligt för att ha ställt en fråga som för mig var ett bekymmer gör mig ledsen. Nu har jag fått svar genom Fråga Olle, TreMag Sweden och Bruno Wintzell. Dessutom har jag fått de råd jag ville ha och behöver för att klara mina nästkommande säsonger. </p><p></p><p>Och denna gång kommer även jag att få en massa lättfotade brudar, för jag har spons, och mina kompisar i liftkön som bryr sig om de väsentliga sakerna i livet kommer att bli impade! Kanske Badgastein är bättre än Chamoniiix förresten...</p><p></p><p>Och tack bästa Fru Emser, ditt erbjudande är antaget. Du skall få alla tips som jag fick från Fråga Olle!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 15420, member: 14197"] Så sitter man här på varvet, ensam, rädd och övergiven! Har fått skit, blivit hånad och folk har gjort sig lustiga över min person för att ha frågat en fråga. Bara för att alla ni andra får nya snygga brudar hela tiden behöver inte det betyda att jag får det. Skitkastning är vad det är! Killar som tror de är bättre än andra på brudar och vissa till och med utomjordligt överlägsna. Usch och fy vad dåligt. Jag besitter självklart viss information som andra inte besitter och tvärtom, men att få skit offentligt för att ha ställt en fråga som för mig var ett bekymmer gör mig ledsen. Nu har jag fått svar genom Fråga Olle, TreMag Sweden och Bruno Wintzell. Dessutom har jag fått de råd jag ville ha och behöver för att klara mina nästkommande säsonger. Och denna gång kommer även jag att få en massa lättfotade brudar, för jag har spons, och mina kompisar i liftkön som bryr sig om de väsentliga sakerna i livet kommer att bli impade! Kanske Badgastein är bättre än Chamoniiix förresten... Och tack bästa Fru Emser, ditt erbjudande är antaget. Du skall få alla tips som jag fick från Fråga Olle! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidbrudar; hur får man det?
Tillbaka
Topp