Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Skidbussarna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="deas_J" data-source="post: 189578" data-attributes="member: 64001"><p>Tja!</p><p>Jag och några av mina polare ska till åre/duved i vinter. Det är lite svårt att få tag på fint boende inne i Åre så vi har funderat på o hyra i Tegefjäll. Går bussarna sent på kvällen/natten med så man kan ta dem hem från en runda på krogen? Är de fett dyrt o ta en taxi? Har vart i åre innan men då va jag typ 6 så ut o röjja va ju inte rikigt aktullet :P</p><p></p><p>Det finns väl en del erfarna snubbar här som kan tänkas sitta inne me svaret <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="deas_J, post: 189578, member: 64001"] Tja! Jag och några av mina polare ska till åre/duved i vinter. Det är lite svårt att få tag på fint boende inne i Åre så vi har funderat på o hyra i Tegefjäll. Går bussarna sent på kvällen/natten med så man kan ta dem hem från en runda på krogen? Är de fett dyrt o ta en taxi? Har vart i åre innan men då va jag typ 6 så ut o röjja va ju inte rikigt aktullet :P Det finns väl en del erfarna snubbar här som kan tänkas sitta inne me svaret :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Skidbussarna
Tillbaka
Topp