Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidbutiken.com?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ssibbe" data-source="post: 878660" data-attributes="member: 78220"><p>Har köpt skidor där och det var ett par Thall med STH16, och de kan inte montera bindningar för fem före. de limmar inte och förborrar inte, servicen är kass, det är omöjligt att få tag i dem om man inte ringer, mina skidor gick sönder efter typ 3veckor och träkärnan vart helt förstörd (antagligen för de har kommit in vatten/fukt där skruvarna satt). så jag kan inte använda dessa skidor nu. Så det är piss företag enligt mig! och jag fick ingen ersättning heller för deras misstag. men de har ju bästa priset på skidor iallafall...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ssibbe, post: 878660, member: 78220"] Har köpt skidor där och det var ett par Thall med STH16, och de kan inte montera bindningar för fem före. de limmar inte och förborrar inte, servicen är kass, det är omöjligt att få tag i dem om man inte ringer, mina skidor gick sönder efter typ 3veckor och träkärnan vart helt förstörd (antagligen för de har kommit in vatten/fukt där skruvarna satt). så jag kan inte använda dessa skidor nu. Så det är piss företag enligt mig! och jag fick ingen ersättning heller för deras misstag. men de har ju bästa priset på skidor iallafall... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidbutiken.com?
Tillbaka
Topp