Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidbutiker i Les Arcs
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dlinderyd" data-source="post: 1070205" data-attributes="member: 156722"><p>Hej, </p><p></p><p>Ska till Les Arcs 1600 i början av februari och behöver köpa nya skidor. Vill gärna testa innan jag handlar. Har gjort det förr, vilket funkat suveränt. Så letar efter en skidbutik med både uthyrning och försäljning som har ett bra sortiment.</p><p></p><p>Bara ute efter pistskidor just nu. Har inte varit i Les Arcs på några år så jag har inte så bra koll på vilka butiker som är att rekommendera. Funderar framförallt på att testa Völkl Code Speedwall S UVO och Head i.Supershape Magnum & Titan.</p><p></p><p>Har ni några förslag på bra butiker, helst i Les Arcs 1600 eller 1800?</p><p></p><p>/Donald</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dlinderyd, post: 1070205, member: 156722"] Hej, Ska till Les Arcs 1600 i början av februari och behöver köpa nya skidor. Vill gärna testa innan jag handlar. Har gjort det förr, vilket funkat suveränt. Så letar efter en skidbutik med både uthyrning och försäljning som har ett bra sortiment. Bara ute efter pistskidor just nu. Har inte varit i Les Arcs på några år så jag har inte så bra koll på vilka butiker som är att rekommendera. Funderar framförallt på att testa Völkl Code Speedwall S UVO och Head i.Supershape Magnum & Titan. Har ni några förslag på bra butiker, helst i Les Arcs 1600 eller 1800? /Donald [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidbutiker i Les Arcs
Tillbaka
Topp