Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidbyxematerial, GoreTex eller liknande
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="motion" data-source="post: 55466" data-attributes="member: 13551"><p>vill du köpa gore-tex membran och sy det på dina egna byxor??</p><p></p><p>Jag har aldrig hört talas om att man kan köpa köpa gore-tex membran löst, och vad det gäller yttermaterial kan det nog också va svårt att få tag på. Då får du nog ringa nån tillverkare av kläder och fråga om du får köpa lös lite material..</p><p></p><p>sen är jag lite tveksam till att sy och sticka hål i ett par byxor med gore-tex material då det kan börja ta in vatten där du har sytt..</p><p></p><p>men lycka till iaf.. skriv gärna här om du lyckas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="motion, post: 55466, member: 13551"] vill du köpa gore-tex membran och sy det på dina egna byxor?? Jag har aldrig hört talas om att man kan köpa köpa gore-tex membran löst, och vad det gäller yttermaterial kan det nog också va svårt att få tag på. Då får du nog ringa nån tillverkare av kläder och fråga om du får köpa lös lite material.. sen är jag lite tveksam till att sy och sticka hål i ett par byxor med gore-tex material då det kan börja ta in vatten där du har sytt.. men lycka till iaf.. skriv gärna här om du lyckas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidbyxematerial, GoreTex eller liknande
Tillbaka
Topp