Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidbyxor hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JoakimRyd" data-source="post: 1056786" data-attributes="member: 152869"><p>Hej! Förra julen fick jag ett par skidbyxor som jag älskade! Dem hade hängslen och hade lite gummi på båda knäna och rumpan så att man kan sätta sig ner i snön utan att riskera att bli blöt och inte ens fuktig. Jag har nu tappat bort dessa byxor.</p><p>Har ingen aning vilket märke det var men hoppas att någon här kan säga vilka byxor detta var eller om ni vet något om liknande!</p><p>Tack i förhand</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JoakimRyd, post: 1056786, member: 152869"] Hej! Förra julen fick jag ett par skidbyxor som jag älskade! Dem hade hängslen och hade lite gummi på båda knäna och rumpan så att man kan sätta sig ner i snön utan att riskera att bli blöt och inte ens fuktig. Jag har nu tappat bort dessa byxor. Har ingen aning vilket märke det var men hoppas att någon här kan säga vilka byxor detta var eller om ni vet något om liknande! Tack i förhand [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidbyxor hjälp!
Tillbaka
Topp