Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Skidbyxor till en tax
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoRugge" data-source="post: 1231304" data-attributes="member: 165288"><p>Kul QRikard, att du äntligen hittade ett par som passade dig, genom Tierra Teplate. Har faktiskt inte provat Template, så kan tyvärr inte ge någon jämförelse gällande passform.</p><p></p><p>Det jag gillar med Roc Blanc är, 2-vägs dragkedjorna längs hela benen. Det underlättar av- och påtagning med pjäxor på. (Kan va önskvärt vid toppturer på våren, men vid varierande väder mellan dal o topp). Gillar också att de INTE har mesh/”myggnät”. Min upplevelse är att snö lätt fastnar i nätet och är svårt att få bort. Uppskattar också de stora benfickorna med blixtlås, på båda benen. Ja den lilla dragkejdefickan är nog omöjlig att få ned handen i med hanskar på. Men brukar bara ha bilnyckeln där och inga saker jag behöver ta fram/plocka ned under själva skidturen. Sen gillar jag också den avtagbara BIBen, som går relativt högt. Kan va skönt i djupsnö även om man har jacka med snölås.</p><p></p><p>Men detta är ju väldigt mycket smaksaker, så sitter Template bra och du gillar dem, så tror jag att det är riktigt bra byxor och du kommer nog inte bli besviken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoRugge, post: 1231304, member: 165288"] Kul QRikard, att du äntligen hittade ett par som passade dig, genom Tierra Teplate. Har faktiskt inte provat Template, så kan tyvärr inte ge någon jämförelse gällande passform. Det jag gillar med Roc Blanc är, 2-vägs dragkedjorna längs hela benen. Det underlättar av- och påtagning med pjäxor på. (Kan va önskvärt vid toppturer på våren, men vid varierande väder mellan dal o topp). Gillar också att de INTE har mesh/”myggnät”. Min upplevelse är att snö lätt fastnar i nätet och är svårt att få bort. Uppskattar också de stora benfickorna med blixtlås, på båda benen. Ja den lilla dragkejdefickan är nog omöjlig att få ned handen i med hanskar på. Men brukar bara ha bilnyckeln där och inga saker jag behöver ta fram/plocka ned under själva skidturen. Sen gillar jag också den avtagbara BIBen, som går relativt högt. Kan va skönt i djupsnö även om man har jacka med snölås. Men detta är ju väldigt mycket smaksaker, så sitter Template bra och du gillar dem, så tror jag att det är riktigt bra byxor och du kommer nog inte bli besviken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Skidbyxor till en tax
Tillbaka
Topp