Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skiddagar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TellyHelly" data-source="post: 55088" data-attributes="member: 34270"><p>Jag tkr inte att det kan räknas om man är skidlärare. Iaf inte med en svans av ungar efter sig! Det är väl ändå inte riktig skidåkning? Praoade som skidlärare för 2 år sen å det är ju inte som att åka fritt. Fast om man får en timme lr så själv kan det nog räknas, lr om man åker med folk som kanske gör att man kan åka ungefär på sin egen nivå. Då blir det väl ungefär som en "skiddag". </p><p></p><p>Fick ca. 40 skiddagar förra året vilket jag tkr är bra för att gå i skolan i bara ta ledigt 6 dar. Hade blivit mer om jag inte haft en spanjor å ta hand om vid 1:a maj. </p><p></p><p>RHCP nya är bra, går på rockklassiker nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TellyHelly, post: 55088, member: 34270"] Jag tkr inte att det kan räknas om man är skidlärare. Iaf inte med en svans av ungar efter sig! Det är väl ändå inte riktig skidåkning? Praoade som skidlärare för 2 år sen å det är ju inte som att åka fritt. Fast om man får en timme lr så själv kan det nog räknas, lr om man åker med folk som kanske gör att man kan åka ungefär på sin egen nivå. Då blir det väl ungefär som en "skiddag". Fick ca. 40 skiddagar förra året vilket jag tkr är bra för att gå i skolan i bara ta ledigt 6 dar. Hade blivit mer om jag inte haft en spanjor å ta hand om vid 1:a maj. RHCP nya är bra, går på rockklassiker nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skiddagar!
Tillbaka
Topp