Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skiddesign - snyggaste laggen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mathias-K" data-source="post: 11343" data-attributes="member: 14966"><p>Min käre Hawk</p><p></p><p>Det finns två vackra skidor - "Rossignol Kid" är ju skidåkarnas barnvagga. Finns det någon brantåkare av rang som inte vuxit upp på denna klassiker?</p><p></p><p>Den andra vackra skidan är ju Völkl Rentiger...cremé färgad bakgrund med Alpblommor - skrivet med gammeltyska "Ich bin ich und fahre ein Völkl ski" och stort och vackert " Bahntraumski"</p><p></p><p>Sedan står det ett par skidor på mitt kontor - Dynastar Powertrack med shyssta eldsflammor - vackert.</p><p></p><p>Men å andra sidan så har jag sett ett par Atomic GS 533 delaminerats på huvudgatan i Val D Isere utav ett par onyktra Närkingar..det var ett par vackra lagg. </p><p></p><p>Olin Mark V - Oranga...inte dåligt snygga!!!</p><p></p><p>Vi syns där vi brukar synas.</p><p></p><p>K</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mathias-K, post: 11343, member: 14966"] Min käre Hawk Det finns två vackra skidor - "Rossignol Kid" är ju skidåkarnas barnvagga. Finns det någon brantåkare av rang som inte vuxit upp på denna klassiker? Den andra vackra skidan är ju Völkl Rentiger...cremé färgad bakgrund med Alpblommor - skrivet med gammeltyska "Ich bin ich und fahre ein Völkl ski" och stort och vackert " Bahntraumski" Sedan står det ett par skidor på mitt kontor - Dynastar Powertrack med shyssta eldsflammor - vackert. Men å andra sidan så har jag sett ett par Atomic GS 533 delaminerats på huvudgatan i Val D Isere utav ett par onyktra Närkingar..det var ett par vackra lagg. Olin Mark V - Oranga...inte dåligt snygga!!! Vi syns där vi brukar synas. K [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skiddesign - snyggaste laggen?
Tillbaka
Topp