Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skiddesign?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1006772" data-attributes="member: 83225"><p>Jag har aldrig köpt en skida för utseendets skull men jag skulle nog kunna hoppa över en skida baserat på det. Det snyggaste jag har ägt är nog fortfarande mina S7 2010 Will Barras. Sen måste jag säga att 2011 års Bibby och Renegade är sjukt snygga. Skulle nästan kunna skaffa mig en Renegade för att ha på väggen. Även EHP från 2011 är en grafisk höjdare. Down är rätt coola säger jag men har samtidigt inte hört en endaste tjej som gillar dem så jag antar att grafiken mest tilltalar manlig nördighet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1006772, member: 83225"] Jag har aldrig köpt en skida för utseendets skull men jag skulle nog kunna hoppa över en skida baserat på det. Det snyggaste jag har ägt är nog fortfarande mina S7 2010 Will Barras. Sen måste jag säga att 2011 års Bibby och Renegade är sjukt snygga. Skulle nästan kunna skaffa mig en Renegade för att ha på väggen. Även EHP från 2011 är en grafisk höjdare. Down är rätt coola säger jag men har samtidigt inte hört en endaste tjej som gillar dem så jag antar att grafiken mest tilltalar manlig nördighet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skiddesign?
Tillbaka
Topp