Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skiddiskussion.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alex-1" data-source="post: 998485" data-attributes="member: 118966"><p>Hej!</p><p></p><p>Tänkte höra era tankar kring ett nytt skidköp. Är som så att jag åkt på lite olika skidor nu senaste tid men jag hittar inte riktigt rätt. Har provåkt lite blandat såsom mantra, bridge, hardside och nu senast armada tst. Jag söker ett par skidor som jag kan ha som enda par. Dock har väl tanken slagit mig att för samma pris som hendryx kan jag få 2 par begagnade men hendryx tycks vara något riktigt speciellt.</p><p></p><p>Jag har läst mycket recensioner, tester och utlåtanden och måste medge att jag för stunden dras enormt till ett eventuellt köp av hendryx 917 som jag tror inte kommer göra mig besviken. Dock fick jag precis ikväll upp ögonen för extrem pt och extrem project 100 och funderar på det kan vara ett bra köp likaså? </p><p></p><p>Vill gärna ha lite tips, tankar och idéer för de som kanske tycker att de finns annat att titta på eller som tycker att detta kan vara rätt spår.</p><p></p><p>Jag vill ha ett par skidor som verkligen presterar i pist men som fungerar utanför likaså då åkdagarna i pist blir betydligt fler än de dagar utanför pisten. </p><p></p><p>Tankar och idéer tas tacksamt emot.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alex-1, post: 998485, member: 118966"] Hej! Tänkte höra era tankar kring ett nytt skidköp. Är som så att jag åkt på lite olika skidor nu senaste tid men jag hittar inte riktigt rätt. Har provåkt lite blandat såsom mantra, bridge, hardside och nu senast armada tst. Jag söker ett par skidor som jag kan ha som enda par. Dock har väl tanken slagit mig att för samma pris som hendryx kan jag få 2 par begagnade men hendryx tycks vara något riktigt speciellt. Jag har läst mycket recensioner, tester och utlåtanden och måste medge att jag för stunden dras enormt till ett eventuellt köp av hendryx 917 som jag tror inte kommer göra mig besviken. Dock fick jag precis ikväll upp ögonen för extrem pt och extrem project 100 och funderar på det kan vara ett bra köp likaså? Vill gärna ha lite tips, tankar och idéer för de som kanske tycker att de finns annat att titta på eller som tycker att detta kan vara rätt spår. Jag vill ha ett par skidor som verkligen presterar i pist men som fungerar utanför likaså då åkdagarna i pist blir betydligt fler än de dagar utanför pisten. Tankar och idéer tas tacksamt emot. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skiddiskussion.
Tillbaka
Topp