Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ja det är klart? jag och mina kompisar filmar mycket med vx 1000KaKtuZeeN sa:Du är medveten om att det finns massor av olika Sony VX modeller va?
varför vill du ha ett skidklipp med den då?oscarCvD sa:ja det är klart? jag och mina kompisar filmar mycket med vx 1000KaKtuZeeN sa:Du är medveten om att det finns massor av olika Sony VX modeller va?
Haha tror han e lite lost :Pnonnereif sa:varför vill du ha ett skidklipp med den då?oscarCvD sa:ja det är klart? jag och mina kompisar filmar mycket med vx 1000KaKtuZeeN sa:Du är medveten om att det finns massor av olika Sony VX modeller va?
Haha tror han e lite lost :Pnonnereif sa:varför vill du ha ett skidklipp med den då?oscarCvD sa:ja det är klart? jag och mina kompisar filmar mycket med vx 1000KaKtuZeeN sa:Du är medveten om att det finns massor av olika Sony VX modeller va?
vi filmar skate...KaKtuZeeN sa:Haha tror han e lite lost :Pnonnereif sa:varför vill du ha ett skidklipp med den då?oscarCvD sa:ja det är klart? jag och mina kompisar filmar mycket med vx 1000