Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidfilmerna kommer att dö ut
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="androj" data-source="post: 550610" data-attributes="member: 32995"><p>Jag tycker det finns för många halvkassa filmer med några bra och många sämre åkare. </p><p></p><p>Sen finns det så enormt många bra gratisfilmer/klipp på nätet så man behöver inte längre se proffsfilmerna för att hänga med i utveckligen. Det känns inte värt 350 spänn för att se kanske 2 delar som är bra med de flesta trick man redan sett innan. </p><p></p><p>Proffsfilmerna har lite spelat ut sin roll, för en 5-10 år sen var det en annan sak att köpa en film då klippen på internet oftast inte var i närheten av filmerna men idag har gränsen mellan "proffs" och amatörer suddats ut då det finns så enormt många bra åkare. Menar alltså att man kan hitta lika bra filmer gratis på internet. Syftar då på parkfilmer som är lättare att göra, puderrullar är jag inte insatt i så ska inte uttala mig men det känns som att det ser lite annorlunda ut där. </p><p></p><p>Om det dock görs en Teddybear crisis 2 garanterar jag ett köp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="androj, post: 550610, member: 32995"] Jag tycker det finns för många halvkassa filmer med några bra och många sämre åkare. Sen finns det så enormt många bra gratisfilmer/klipp på nätet så man behöver inte längre se proffsfilmerna för att hänga med i utveckligen. Det känns inte värt 350 spänn för att se kanske 2 delar som är bra med de flesta trick man redan sett innan. Proffsfilmerna har lite spelat ut sin roll, för en 5-10 år sen var det en annan sak att köpa en film då klippen på internet oftast inte var i närheten av filmerna men idag har gränsen mellan "proffs" och amatörer suddats ut då det finns så enormt många bra åkare. Menar alltså att man kan hitta lika bra filmer gratis på internet. Syftar då på parkfilmer som är lättare att göra, puderrullar är jag inte insatt i så ska inte uttala mig men det känns som att det ser lite annorlunda ut där. Om det dock görs en Teddybear crisis 2 garanterar jag ett köp! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidfilmerna kommer att dö ut
Tillbaka
Topp