Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidfilmerna kommer att dö ut
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FilleJ" data-source="post: 551754" data-attributes="member: 53905"><p>Allt handlar ju om pris. Skulle jag få en skidfilm för 50kr så skulle jag köpa alla jag tyckte var bra. Men 200kr är betydligt mycket mer. Det är där den onda potatisen ligger. Jag och alla andra studerande har inte råd att lägga ner hur mycket pengar som helst på just att köpa skidfilm. För ska jag köpa alla jag tycker är bra är vi uppe i minst 1000kr. Men om dom kostar mindre säg 50kr och jag får dom till datorn och betalar genom att t.ex dra iväg ett sms. Lite som stickersen här på freeride så visst fan skulle jag betala. </p><p></p><p>Det jag säger är: Man kan inte anpassa marknaden efter företagen. Det är företagen som måste anpassa sig efter marknaden och så har det varit i alla tider.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FilleJ, post: 551754, member: 53905"] Allt handlar ju om pris. Skulle jag få en skidfilm för 50kr så skulle jag köpa alla jag tyckte var bra. Men 200kr är betydligt mycket mer. Det är där den onda potatisen ligger. Jag och alla andra studerande har inte råd att lägga ner hur mycket pengar som helst på just att köpa skidfilm. För ska jag köpa alla jag tycker är bra är vi uppe i minst 1000kr. Men om dom kostar mindre säg 50kr och jag får dom till datorn och betalar genom att t.ex dra iväg ett sms. Lite som stickersen här på freeride så visst fan skulle jag betala. Det jag säger är: Man kan inte anpassa marknaden efter företagen. Det är företagen som måste anpassa sig efter marknaden och så har det varit i alla tider. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidfilmerna kommer att dö ut
Tillbaka
Topp