Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidfilmerna kommer att dö ut
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Berggrund" data-source="post: 585357" data-attributes="member: 31089"><p>Produktförsäljning är garanterat en viktig marginal förstärkare. Med detta sagt så tror jag också på att branschen kommer vara tvungen att anpassa sig till den rådande situationen.</p><p> Självklart har dem svårt att få in pengar just nu med lågkonjukturen men det är ju något tillfälligt som man måste räkna med.</p><p></p><p> Om jag inte har helt fel så släpps det väll redan nu skidfilmer som ges ut gratis eller läggs ut på internet. Bl.a. på Freeride kommer ju faktiskt en del filmer ut. Och jag tror att dem flesta sponsorer har mer insikt i hur detta fungerar än att dem bara kollar på försäljningssiffror, dem är ju förhoppningsvis inte dumma. </p><p></p><p> Jag tror absolut inte att det är en bransch i utdöende, en bransch i omformning där det kommer ske en hel del gallring kan jag tänka mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Berggrund, post: 585357, member: 31089"] Produktförsäljning är garanterat en viktig marginal förstärkare. Med detta sagt så tror jag också på att branschen kommer vara tvungen att anpassa sig till den rådande situationen. Självklart har dem svårt att få in pengar just nu med lågkonjukturen men det är ju något tillfälligt som man måste räkna med. Om jag inte har helt fel så släpps det väll redan nu skidfilmer som ges ut gratis eller läggs ut på internet. Bl.a. på Freeride kommer ju faktiskt en del filmer ut. Och jag tror att dem flesta sponsorer har mer insikt i hur detta fungerar än att dem bara kollar på försäljningssiffror, dem är ju förhoppningsvis inte dumma. Jag tror absolut inte att det är en bransch i utdöende, en bransch i omformning där det kommer ske en hel del gallring kan jag tänka mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidfilmerna kommer att dö ut
Tillbaka
Topp