Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidfilmerna kommer att dö ut
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 586338" data-attributes="member: 58560"><p>Så bara för att "Alla" DJ:s använder sig av LP-skivan (känner 4-5 dj's varav ingen använder LP... varav 2 använder bara dator/mp3) så gör det att det inte är en urgammal princip?</p><p></p><p>Visst det kommer finnas kvar, se på cd-skivor visst fan finns det entusiastiska folk som fortfarande köper dom, medans resten använder spotify/youtube/myspace etc.</p><p></p><p>Kan ärligt säga att senaste skivan jag köpte va över 10 år sen och har verkligen inte behovet av att ha en skiva då jag ändå bara lyssnar från mp3'n, telefonen och datorn</p><p></p><p>Filmer köper jag en del och går på en jävla massa bio.</p><p>Men nu kommer voddler och tror det kommer slå stort!</p><p></p><p></p><p></p><p>Det jag menar med att ladda hem gratis är som bolagen som självmant lägger upp sina verk på internet som folk får kolla på direkt från deras sida genom streaming.</p><p></p><p>Fördelen med detta är att fler folk får se filmerna, bolagen får större inblick i hur många som faktiskt ser på dom och reklamintäckterna blir då värda mera.</p><p></p><p></p><p></p><p>När du säger sådär så låter det som att du va ung när LP'n kom!</p><p></p><p>Skillnaden är att filerna blir större, thats it.</p><p></p><p></p><p></p><p>Det är inte fantasterna som drar in kosingen, det är mångfalden</p><p></p><p>---------------------------------------------------------</p><p></p><p>Förövrigt!!!</p><p></p><p>Hur jävla glada tror du Newschoolers och Ian Cusco är på dig när du lägger upp hans chuglife i dina videoklipp?</p><p></p><p>Dom är gratis att kolla på via newschoolers, när folk kollar på dom där så får newschoolers information om hur många som har kollat på dom samt reklampengar.</p><p></p><p>Nu har du snott 9100 tittare från dom helt utan anledning sen säger du till mig att det är olagligt att ladda ner? Snacka om dubbelmoral</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 586338, member: 58560"] Så bara för att "Alla" DJ:s använder sig av LP-skivan (känner 4-5 dj's varav ingen använder LP... varav 2 använder bara dator/mp3) så gör det att det inte är en urgammal princip? Visst det kommer finnas kvar, se på cd-skivor visst fan finns det entusiastiska folk som fortfarande köper dom, medans resten använder spotify/youtube/myspace etc. Kan ärligt säga att senaste skivan jag köpte va över 10 år sen och har verkligen inte behovet av att ha en skiva då jag ändå bara lyssnar från mp3'n, telefonen och datorn Filmer köper jag en del och går på en jävla massa bio. Men nu kommer voddler och tror det kommer slå stort! Det jag menar med att ladda hem gratis är som bolagen som självmant lägger upp sina verk på internet som folk får kolla på direkt från deras sida genom streaming. Fördelen med detta är att fler folk får se filmerna, bolagen får större inblick i hur många som faktiskt ser på dom och reklamintäckterna blir då värda mera. När du säger sådär så låter det som att du va ung när LP'n kom! Skillnaden är att filerna blir större, thats it. Det är inte fantasterna som drar in kosingen, det är mångfalden --------------------------------------------------------- Förövrigt!!! Hur jävla glada tror du Newschoolers och Ian Cusco är på dig när du lägger upp hans chuglife i dina videoklipp? Dom är gratis att kolla på via newschoolers, när folk kollar på dom där så får newschoolers information om hur många som har kollat på dom samt reklampengar. Nu har du snott 9100 tittare från dom helt utan anledning sen säger du till mig att det är olagligt att ladda ner? Snacka om dubbelmoral [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidfilmerna kommer att dö ut
Tillbaka
Topp