Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidfodral med hjul
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sivbertil" data-source="post: 1328039" data-attributes="member: 161988"><p>Jag köpte</p><p></p><p>Är du säker på att konceptet är rätt för dig? Blir förbannat tungt att dra 2 par skidor, pjäxor, stavar mm i ett rullfodral. Jag sålde även DBs stora rullväska efter en tur till Åre. Efter det har jag kört lätta och enkla fodral med bara skidor och stavar och sen en stor rullväska där all övrig packning får plats. Funkat i stort sett perfekt hitintills. Enklare att få plats i taxi och smidigare på T-bana, tåg och flyg. Misstänker att det smidigaste för vissa resor som inkluderar tåg är en lite mindre rullväska (4-hjuls), pjäxbag med hjälm på rullväskan och sen skidfodral på pjäxbag. Smidigare när man ska av o på tåg...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sivbertil, post: 1328039, member: 161988"] Jag köpte Är du säker på att konceptet är rätt för dig? Blir förbannat tungt att dra 2 par skidor, pjäxor, stavar mm i ett rullfodral. Jag sålde även DBs stora rullväska efter en tur till Åre. Efter det har jag kört lätta och enkla fodral med bara skidor och stavar och sen en stor rullväska där all övrig packning får plats. Funkat i stort sett perfekt hitintills. Enklare att få plats i taxi och smidigare på T-bana, tåg och flyg. Misstänker att det smidigaste för vissa resor som inkluderar tåg är en lite mindre rullväska (4-hjuls), pjäxbag med hjälm på rullväskan och sen skidfodral på pjäxbag. Smidigare när man ska av o på tåg... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidfodral med hjul
Tillbaka
Topp