Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Skidfoto, vilken ryggsäck ska man välja?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="busmissen" data-source="post: 391945" data-attributes="member: 47145"><p>JAg har en ryggsäck som är sjysst så länge man inte packar den för tungt, då blir det gärna att den kasar ner alldeles för långt på ryggen. Och med kameran i ryggsäcken blir det gärna rätt tungt, så därför har jag börjat se mig om efter en ny. </p><p></p><p>Burton är ju en snowboardtillverkare, hur funkar det att fästa skidorna på Burton Zoom? Kommer antagligen gå en hel del i vinter med skidorna på ryggsäcken när det är för brant för hudarna så det är en viktig egenskap för mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="busmissen, post: 391945, member: 47145"] JAg har en ryggsäck som är sjysst så länge man inte packar den för tungt, då blir det gärna att den kasar ner alldeles för långt på ryggen. Och med kameran i ryggsäcken blir det gärna rätt tungt, så därför har jag börjat se mig om efter en ny. Burton är ju en snowboardtillverkare, hur funkar det att fästa skidorna på Burton Zoom? Kommer antagligen gå en hel del i vinter med skidorna på ryggsäcken när det är för brant för hudarna så det är en viktig egenskap för mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Skidfoto, vilken ryggsäck ska man välja?
Tillbaka
Topp