Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidfotograf söker modeller
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Putte_the_skibum" data-source="post: 62142" data-attributes="member: 28793"><p>Oj vad putt du blev... </p><p></p><p>Och JA. Jag tycker att jag bidragit. Jag har troligen hjälpt dig dessutom. Du framstår nu som, förutom lite lättstött kanske, en fotograf som faktiskt kan plåta... Tillskillnad från ditt första inlägg där du lät som en tomte som fiskade efter en resa.</p><p></p><p>Lägg upp din webbsida på din användare och lägg in en mailadress, skriv att du är fotograf så ser man det när man knatar över till din gästbok...</p><p></p><p>Bra silouett i studio, gillade barnen på sportsidan. Spiralen på undervatten var grymt snyggt ljus på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Putte_the_skibum, post: 62142, member: 28793"] Oj vad putt du blev... Och JA. Jag tycker att jag bidragit. Jag har troligen hjälpt dig dessutom. Du framstår nu som, förutom lite lättstött kanske, en fotograf som faktiskt kan plåta... Tillskillnad från ditt första inlägg där du lät som en tomte som fiskade efter en resa. Lägg upp din webbsida på din användare och lägg in en mailadress, skriv att du är fotograf så ser man det när man knatar över till din gästbok... Bra silouett i studio, gillade barnen på sportsidan. Spiralen på undervatten var grymt snyggt ljus på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidfotograf söker modeller
Tillbaka
Topp