Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidfråga!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Phantom" data-source="post: 389182" data-attributes="member: 54104"><p>tjena. Är en tung duktig (iaf enligt mig själv) åkare.. 90 kilo som letar ny skida.. har fundrat en hel del på völkl bridge elelr wall. är ute efter en skida som går att göra allt möjligt med.</p><p></p><p>dvs åka lite pist då man känner för de, parken då det lockar och offpist om det finns.</p><p></p><p>Undrar alltså vilken av dessa skidor som skulle passa mig bäst? snabba svar älskas eftersom jag är i stort behov av ett par skidor.. har ni andra alternativ på bra allroundlagg så skriv gärna dessa.. </p><p></p><p>peeace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Phantom, post: 389182, member: 54104"] tjena. Är en tung duktig (iaf enligt mig själv) åkare.. 90 kilo som letar ny skida.. har fundrat en hel del på völkl bridge elelr wall. är ute efter en skida som går att göra allt möjligt med. dvs åka lite pist då man känner för de, parken då det lockar och offpist om det finns. Undrar alltså vilken av dessa skidor som skulle passa mig bäst? snabba svar älskas eftersom jag är i stort behov av ett par skidor.. har ni andra alternativ på bra allroundlagg så skriv gärna dessa.. peeace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidfråga!
Tillbaka
Topp