Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
skidglasögon - Airbrake
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hap" data-source="post: 1086598" data-attributes="member: 162143"><p>Hej alla</p><p></p><p>Har inte haft stor lycka med skidglasögon. Därför skulle jag <a href="http://snowgear.dk/oakley-airbrake/" target="_blank">köpa ett par Aribrake</a> för nästa säsong, nu när de finns tillgängliga på erbjudandet.</p><p></p><p>Jag har stött mig lite till en blogg, som jag tror talar väl för modellen, men jag vill höra om det finns någon av er som har bra eller dåliga erfarenheter med Aribrake modell?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hap, post: 1086598, member: 162143"] Hej alla Har inte haft stor lycka med skidglasögon. Därför skulle jag [url=http://snowgear.dk/oakley-airbrake/]köpa ett par Aribrake[/url] för nästa säsong, nu när de finns tillgängliga på erbjudandet. Jag har stött mig lite till en blogg, som jag tror talar väl för modellen, men jag vill höra om det finns någon av er som har bra eller dåliga erfarenheter med Aribrake modell? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
skidglasögon - Airbrake
Tillbaka
Topp