Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Skidglasögon för asiater
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GrabsForFun" data-source="post: 1259155" data-attributes="member: 104279"><p>Hakar på den här tråden istället för att göra ny. Letar efter gogglar till min partner men det visar sig va svårare än jag anade. Vill helst testa googles på plats men det är omöjligt, finns aldrig asian fit etc. Nån som vet var man kan beställa från i EU? </p><p></p><p>Sen undrar jag också en grej specifikt om oakley goggles. Ser ofta online att folk pratar om deras "global fit". Förstår dock inte om alla deras goggles är global fit nu eller bara vissa? För de vi testat i butik har inte funkat alls. </p><p></p><p>Tack på förhand och uppskattar verkligen svar om någon har tips!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GrabsForFun, post: 1259155, member: 104279"] Hakar på den här tråden istället för att göra ny. Letar efter gogglar till min partner men det visar sig va svårare än jag anade. Vill helst testa googles på plats men det är omöjligt, finns aldrig asian fit etc. Nån som vet var man kan beställa från i EU? Sen undrar jag också en grej specifikt om oakley goggles. Ser ofta online att folk pratar om deras "global fit". Förstår dock inte om alla deras goggles är global fit nu eller bara vissa? För de vi testat i butik har inte funkat alls. Tack på förhand och uppskattar verkligen svar om någon har tips! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Skidglasögon för asiater
Tillbaka
Topp