Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidglasögon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marboh" data-source="post: 1143440" data-attributes="member: 162191"><p>Har ett par, är riktigt nöjd! Men med det sagt så har jag polare som kör annat och också är riktigt nöjda. Exempelvis Smith photocromatiska eller så kör de ofta två linser. Jag tycker jag klarar mig långt på en lins så länge det inte blir för mörkt. Så jag gillar minsta motståndets väg då jag slipper pillar med linsbyte. Men det går ju att byta på prizm också. Generellt sett så tycker jag att de ger bra kontrast. </p><p></p><p>Tror det viktiga är att inte vara dumsnål oavsett vad du väljer. köpa nåt ganska dyrt som du bara blir ganska nöjd med slutar gärna med ytterligare ett par...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marboh, post: 1143440, member: 162191"] Har ett par, är riktigt nöjd! Men med det sagt så har jag polare som kör annat och också är riktigt nöjda. Exempelvis Smith photocromatiska eller så kör de ofta två linser. Jag tycker jag klarar mig långt på en lins så länge det inte blir för mörkt. Så jag gillar minsta motståndets väg då jag slipper pillar med linsbyte. Men det går ju att byta på prizm också. Generellt sett så tycker jag att de ger bra kontrast. Tror det viktiga är att inte vara dumsnål oavsett vad du väljer. köpa nåt ganska dyrt som du bara blir ganska nöjd med slutar gärna med ytterligare ett par... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidglasögon?
Tillbaka
Topp