Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidglobalisering
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Smurfen" data-source="post: 13845" data-attributes="member: 15094"><p>Jag måste nog påstå att jag är mer oroad över Italienarnas klädstil än tyskarnas... </p><p></p><p>Håller dock med om att att förneka sitt ursprung är vådligt, man får vara glad att det finns fjäll i norden och att det faller snö över vårt avlånga land. Sen är det ju faktiskt så att alplanden får mer snö, har högre berg osv men det är inte samma sak som att norden skulle vara dåligt. Nackdelen är kanske att man måste fara runt mkt mer här i norr för att finna alla dessa saker som söderut ibland kan hittas på samma plats. Är bara att skaffa en </p><p>Defender o nåra dunkar soppa, packa sovsäcken, trangia köket, varma koppen, sovsäcken o valla stjärtlappen!</p><p></p><p>Vi får skylla på att inlandsisen kom o toppade vår berg för en herrans massa år sedan. Detta gör inte saker o ting bättre men man kan kanske skryta med att våra är äldre o mer erfarna???</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Smurfen, post: 13845, member: 15094"] Jag måste nog påstå att jag är mer oroad över Italienarnas klädstil än tyskarnas... Håller dock med om att att förneka sitt ursprung är vådligt, man får vara glad att det finns fjäll i norden och att det faller snö över vårt avlånga land. Sen är det ju faktiskt så att alplanden får mer snö, har högre berg osv men det är inte samma sak som att norden skulle vara dåligt. Nackdelen är kanske att man måste fara runt mkt mer här i norr för att finna alla dessa saker som söderut ibland kan hittas på samma plats. Är bara att skaffa en Defender o nåra dunkar soppa, packa sovsäcken, trangia köket, varma koppen, sovsäcken o valla stjärtlappen! Vi får skylla på att inlandsisen kom o toppade vår berg för en herrans massa år sedan. Detta gör inte saker o ting bättre men man kan kanske skryta med att våra är äldre o mer erfarna??? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidglobalisering
Tillbaka
Topp