Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidhjälm på våren?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MUSN" data-source="post: 297041" data-attributes="member: 73293"><p>Var förra helgen och skida och det var underbart skönt, skall med 100% säkerhet iväg nästa år också. Man hade inte blivit så ringrostig på 8 år som man trodde. </p><p></p><p>Fåfängan vann över mig ändå, hyrde ingen hjälm och körde utan. SKÄMS PÅ MIG!</p><p></p><p>Klarade mig ändå helt bra, rammlade bara en gång i sammaband med hoppande.</p><p></p><p>Tyvärr gick det mycket sämre med en tjej i vårat gäng, hon bröt benet (båda vadbenena) vid sista dagen och hennes tänkta sista åk. Hon har lägat på sjukhus hela veckan. Fick även reda på att hon fick en lättare hjärnskakning i samband med fallet. </p><p></p><p>Var otroligt tråkig händelse och vi alla sluta skida efter det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MUSN, post: 297041, member: 73293"] Var förra helgen och skida och det var underbart skönt, skall med 100% säkerhet iväg nästa år också. Man hade inte blivit så ringrostig på 8 år som man trodde. Fåfängan vann över mig ändå, hyrde ingen hjälm och körde utan. SKÄMS PÅ MIG! Klarade mig ändå helt bra, rammlade bara en gång i sammaband med hoppande. Tyvärr gick det mycket sämre med en tjej i vårat gäng, hon bröt benet (båda vadbenena) vid sista dagen och hennes tänkta sista åk. Hon har lägat på sjukhus hela veckan. Fick även reda på att hon fick en lättare hjärnskakning i samband med fallet. Var otroligt tråkig händelse och vi alla sluta skida efter det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidhjälm på våren?
Tillbaka
Topp