Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidhjälp tack!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 811671" data-attributes="member: 13863"><p>@Hasse: Håller med du! Körde djupsnö (speciellt lös var den inte men djup ...) halva vintern i Sälen förra säsongen. Mina K2 Hardside med bara 98 mm i midjan agerade ubåtar! Skillnad blev det när jag lånade brorsans Darkside med 128 mm i midjan, då gick det att köra avslappnat utan att kämpa för att hålla sig flytande ... (Nu var det iofs mycket speciella förhållanden förra vintern men ändå ...). </p><p></p><p>K2 Gotback är troligtvis en alldeles utmärkt första "offpistskida" som även håller för lite tuffare körning om man inte väger för mycket!</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 811671, member: 13863"] @Hasse: Håller med du! Körde djupsnö (speciellt lös var den inte men djup ...) halva vintern i Sälen förra säsongen. Mina K2 Hardside med bara 98 mm i midjan agerade ubåtar! Skillnad blev det när jag lånade brorsans Darkside med 128 mm i midjan, då gick det att köra avslappnat utan att kämpa för att hålla sig flytande ... (Nu var det iofs mycket speciella förhållanden förra vintern men ändå ...). K2 Gotback är troligtvis en alldeles utmärkt första "offpistskida" som även håller för lite tuffare körning om man inte väger för mycket! /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidhjälp tack!
Tillbaka
Topp