Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidhjältar!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 1154" data-attributes="member: 10565"><p>Kul att se att folk regerade på mitt lilla inlägg! Ville bara se om det gick.... Sanningen är att tidningen ÄR bra och den täcker väl de flestas behov, även om vissa vill se mer av en del saker och att en del vill se mindre av något. Vore väl sanslöst om en tidning passade alla. Men som läget är i dag så passar den alla som älskar skidåkning eller vad man nu har under fötterna. Slut på denna debatt om Åka Skidor!!!! Okey?</p><p>Nu skall jag se en kultrulle, "Sällskapsresan" och njuta av skidåkning framställt med komik. Det är så vi måste se det.</p><p>Ha en go vinter full med jibbing o lössnö, själv skall jag ut o skotta vatten.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 1154, member: 10565"] Kul att se att folk regerade på mitt lilla inlägg! Ville bara se om det gick.... Sanningen är att tidningen ÄR bra och den täcker väl de flestas behov, även om vissa vill se mer av en del saker och att en del vill se mindre av något. Vore väl sanslöst om en tidning passade alla. Men som läget är i dag så passar den alla som älskar skidåkning eller vad man nu har under fötterna. Slut på denna debatt om Åka Skidor!!!! Okey? Nu skall jag se en kultrulle, "Sällskapsresan" och njuta av skidåkning framställt med komik. Det är så vi måste se det. Ha en go vinter full med jibbing o lössnö, själv skall jag ut o skotta vatten..... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidhjältar!!!
Tillbaka
Topp