Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidhjältar!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 1158" data-attributes="member: 10565"><p>Åka Skidor ärt för mig en tidning som håller på att förlora sin identitet, man kan luras att tro att de försöker förändra den men i sådana fall till vad? Vilken linje kommer man att välja? Jag ser inget mål ännu... Tidningens själ är för tillfället försvunnen men kanske är det bara ett uttryck av den förvandling man genomför. Problemet som jag ser är inte löjromsartiklarna och Lofsdalen, de måste finnas där för annonsörernas och läsarkretsen. Men vad som oroar mig är uppblöåsta "enkla" jobb på många sidor utan journalistisk egg. Utslätat och ctrl+c från resekatalogen. Men visst, om de säljer på det, så är det ett korrekt val.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 1158, member: 10565"] Åka Skidor ärt för mig en tidning som håller på att förlora sin identitet, man kan luras att tro att de försöker förändra den men i sådana fall till vad? Vilken linje kommer man att välja? Jag ser inget mål ännu... Tidningens själ är för tillfället försvunnen men kanske är det bara ett uttryck av den förvandling man genomför. Problemet som jag ser är inte löjromsartiklarna och Lofsdalen, de måste finnas där för annonsörernas och läsarkretsen. Men vad som oroar mig är uppblöåsta "enkla" jobb på många sidor utan journalistisk egg. Utslätat och ctrl+c från resekatalogen. Men visst, om de säljer på det, så är det ett korrekt val. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidhjältar!!!
Tillbaka
Topp