Skidhyrning i Åre .

Skidhyrning i Åre .
Hej jag kan inte boka twintip skidor på skistar.se förra året kunde jag göra det men inte i år!.

snälla kan ngn säga varför ?

Tacksam på förhand :D

Skidhyrning i Åre .
Fråga på Skistar.com eller ring bokningen på 0771-84 00 00. Växeln 0647-133 50
Det ser ut som kategorin twintip inte finns i skistars Skidhyra. Åre skidsport har fetast hyrskidor i byn. Annars finns Hyrskidan.com i Undersåker. 15km innan Åre. Har bra skidor billigt

Senast ändrad:
Skidhyrning i Åre .
Vad hände detta år när du försökte boka?
Gjorde du liknande bokningsprocedur i år som förra?
Vilken information på skistar.se möttes du av när du upptäckte att det inte gick?

Skidhyrning i Åre .
Under info om Varför man ska hyra utrustningen så har jag i alla fall hittat att twintips finns i sortimentet. Vet att skidor som Twintip vid andra anläggningar gått under kategorin avancerad skida som uthyrningstitel, så kanske det även är i Åre. Men det är otydlig info där på prislistan tycker jag, lätt att missa kunder.:(

Senast ändrad:
Skidhyrning i Åre .
Ingemar Hej, det har på kort tid kommit upp två trådar på freeride.se där det frågas om det finns twintip att hyra på skistar shop. Ni kanske ska se över tydligheten i informationen och ev lägga in twintips i prislistan. Jag var själv inne och kollade på online-bokningen och missade vart man bokade just twintips.
den 6 januari kl. 16:59 · GillaSluta gilla · Kommentera · Visa feedback 2Dölj feedback (2)

*
*
*
o
Åre Ska kolla det med Skistarshop, det jag vet är att man just nu inte kan boka det online, men att det finns på plats//Åsa
fredag kl. 08:45 · GillaSluta gilla ·
o
Åre Hej igen, Vi har twintipskidor i alla kategorier, till samma pris som nybörjare, medel, avancerad och avancerad plus. Man bokar vanliga alpina skidor på ex. webben och säger till när man hämtar ut att man vill ha twintip. Ska naturligtvis se över informationen på webben//ÅSa
fredag kl. 09:16 · GillaSluta gilla ·

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp