Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidhyrning i Åre .
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IngemarH79" data-source="post: 845983"><p>Ingemar Hej, det har på kort tid kommit upp två trådar på freeride.se där det frågas om det finns twintip att hyra på skistar shop. Ni kanske ska se över tydligheten i informationen och ev lägga in twintips i prislistan. Jag var själv inne och kollade på online-bokningen och missade vart man bokade just twintips.</p><p>den 6 januari kl. 16:59 · GillaSluta gilla · Kommentera · Visa feedback 2Dölj feedback (2)</p><p></p><p> *</p><p> *</p><p> *</p><p> o</p><p> Åre Ska kolla det med Skistarshop, det jag vet är att man just nu inte kan boka det online, men att det finns på plats//Åsa</p><p> fredag kl. 08:45 · GillaSluta gilla ·</p><p> o</p><p> Åre Hej igen, Vi har twintipskidor i alla kategorier, till samma pris som nybörjare, medel, avancerad och avancerad plus. Man bokar vanliga alpina skidor på ex. webben och säger till när man hämtar ut att man vill ha twintip. Ska naturligtvis se över informationen på webben//ÅSa</p><p> fredag kl. 09:16 · GillaSluta gilla ·</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IngemarH79, post: 845983"] Ingemar Hej, det har på kort tid kommit upp två trådar på freeride.se där det frågas om det finns twintip att hyra på skistar shop. Ni kanske ska se över tydligheten i informationen och ev lägga in twintips i prislistan. Jag var själv inne och kollade på online-bokningen och missade vart man bokade just twintips. den 6 januari kl. 16:59 · GillaSluta gilla · Kommentera · Visa feedback 2Dölj feedback (2) * * * o Åre Ska kolla det med Skistarshop, det jag vet är att man just nu inte kan boka det online, men att det finns på plats//Åsa fredag kl. 08:45 · GillaSluta gilla · o Åre Hej igen, Vi har twintipskidor i alla kategorier, till samma pris som nybörjare, medel, avancerad och avancerad plus. Man bokar vanliga alpina skidor på ex. webben och säger till när man hämtar ut att man vill ha twintip. Ska naturligtvis se över informationen på webben//ÅSa fredag kl. 09:16 · GillaSluta gilla · [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidhyrning i Åre .
Tillbaka
Topp