Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidinstruktörs kurs.......
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daniel_Karlsson" data-source="post: 25014" data-attributes="member: 14991"><p>Jag har blivit inbjuden till både STS skidinstruktörskurs och reseledar kursen men det kostar "fläskigt arsle" att gå på båda.... man vill ju gärna veta om hur stor changs det är att få nått jobb!</p><p>Man vill inte säga upp sig från jobbet här hemma om man inte vet om man får jobb....</p><p>Reseledar kursen gick på 4995:-</p><p>Skidinstruktörskursen gick på 7995:-</p><p>Jag vill dit som fan hoppas man har råd bara!</p><p>Vi kanske ses!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daniel_Karlsson, post: 25014, member: 14991"] Jag har blivit inbjuden till både STS skidinstruktörskurs och reseledar kursen men det kostar "fläskigt arsle" att gå på båda.... man vill ju gärna veta om hur stor changs det är att få nått jobb! Man vill inte säga upp sig från jobbet här hemma om man inte vet om man får jobb.... Reseledar kursen gick på 4995:- Skidinstruktörskursen gick på 7995:- Jag vill dit som fan hoppas man har råd bara! Vi kanske ses! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidinstruktörs kurs.......
Tillbaka
Topp