Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidinstruktörs kurs.......
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ida_A" data-source="post: 25028" data-attributes="member: 30045"><p>Hallå alla som ska ner på reseledarkurs med STS.</p><p>Hmmm, gick den kursen i Chamonix för ca ett år sedan. Ja, vad ska man säga, för mkt blaj och skitsnack för min smak. Man får inte så mycket kurs för pengarna om man säger så. De är inte särskilt seriösa. Och det är högst 20 st av 200 som får jobb och konkurensen är stenhård eftersom många är äldre och har mkt erfarenhet, bl.a som reseledare. Men det är roligt oxå för man träffar så underbara människor. Man får dock inte åka mkt skidor. Off-pistdrömmarna kan man ju lämna hemma i sängen. Man ska alla åka i en stor grupp endast i pisten och man måste anpassa sig efter den sämsta åkaren.</p><p>Japp, vad ska jag säga, reseledarjobbet är slitit som fan så om ni vill åka mkt skidor/bräda och festa och ha kul; satsa på att bumma istället. </p><p>Ha en bra kväll.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ida_A, post: 25028, member: 30045"] Hallå alla som ska ner på reseledarkurs med STS. Hmmm, gick den kursen i Chamonix för ca ett år sedan. Ja, vad ska man säga, för mkt blaj och skitsnack för min smak. Man får inte så mycket kurs för pengarna om man säger så. De är inte särskilt seriösa. Och det är högst 20 st av 200 som får jobb och konkurensen är stenhård eftersom många är äldre och har mkt erfarenhet, bl.a som reseledare. Men det är roligt oxå för man träffar så underbara människor. Man får dock inte åka mkt skidor. Off-pistdrömmarna kan man ju lämna hemma i sängen. Man ska alla åka i en stor grupp endast i pisten och man måste anpassa sig efter den sämsta åkaren. Japp, vad ska jag säga, reseledarjobbet är slitit som fan så om ni vill åka mkt skidor/bräda och festa och ha kul; satsa på att bumma istället. Ha en bra kväll. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidinstruktörs kurs.......
Tillbaka
Topp