Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
skidkartor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Palle-Kuling" data-source="post: 134891" data-attributes="member: 44908"><p>Angaende artikeln om 3D kartor over skidsystem har pa freeride sa kan det sakert vara ett steg pa vag mot e riktig topografisk karta? Har lange undrat varfor det aldrig finns nagra riktiga kartor utan alltid dessa teckningar som mest liknar en bilderbok - ar skidakare for dumma och ignoranta att forsta en karta?? Jag tycker det ar som att ge en dagisteckning till en bilist istf en europakarta. En skon karta med hojdkurvor, nedfarter, lavinfarliga omraden, liftar osv skulle vara det enda ratta enligt mig.</p><p>//Mattias</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Palle-Kuling, post: 134891, member: 44908"] Angaende artikeln om 3D kartor over skidsystem har pa freeride sa kan det sakert vara ett steg pa vag mot e riktig topografisk karta? Har lange undrat varfor det aldrig finns nagra riktiga kartor utan alltid dessa teckningar som mest liknar en bilderbok - ar skidakare for dumma och ignoranta att forsta en karta?? Jag tycker det ar som att ge en dagisteckning till en bilist istf en europakarta. En skon karta med hojdkurvor, nedfarter, lavinfarliga omraden, liftar osv skulle vara det enda ratta enligt mig. //Mattias [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
skidkartor
Tillbaka
Topp