Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
skidkläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tobbe101" data-source="post: 55663" data-attributes="member: 14584"><p>Testade lite skidjackor från peak senast jag skulle köpa (2-3 år sedan). Inte en enda ansåg jag hade vad en bra skidjacka behöver.</p><p></p><p>Skaljackor från peak är sällsynta, och åker man i alperna vill man inte ha ngt jävla foder. Är det kallt tar man en extra polo eller fleecetröja. </p><p></p><p>Ventilationsöppningar tycks de aldrig hört talas om.</p><p></p><p>Jackorna är för korta i ryggen. Det verkar vara viktigare att se ut som James Dean än att inte frysa om ett av de få ställen på kroppen som man absolut inte bör frysa om (Ryggslutet). Hittar man en jacka som är tillräckligt lång i ryggen kan man ge sig fan på att den är för lång där fram så att den är i vägen när man åker.</p><p></p><p>Min åsikt: Peak Performance SUGER!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tobbe101, post: 55663, member: 14584"] Testade lite skidjackor från peak senast jag skulle köpa (2-3 år sedan). Inte en enda ansåg jag hade vad en bra skidjacka behöver. Skaljackor från peak är sällsynta, och åker man i alperna vill man inte ha ngt jävla foder. Är det kallt tar man en extra polo eller fleecetröja. Ventilationsöppningar tycks de aldrig hört talas om. Jackorna är för korta i ryggen. Det verkar vara viktigare att se ut som James Dean än att inte frysa om ett av de få ställen på kroppen som man absolut inte bör frysa om (Ryggslutet). Hittar man en jacka som är tillräckligt lång i ryggen kan man ge sig fan på att den är för lång där fram så att den är i vägen när man åker. Min åsikt: Peak Performance SUGER!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
skidkläder
Tillbaka
Topp