Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
skidkläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TellyHelly" data-source="post: 55669" data-attributes="member: 34270"><p>Har en "skidjacka" med foder i som går att använda även när det är minus 20 eller kallare med ngra fliströjor under. Jag tkr att det blir för klumpigt att dra på sig flera tröjor när temperaturen kryper nedåt. Den har jag en skaljacka från just Tierra som funkar utmärkt när det blir varmare och även när man gör andra aktiviteter än skidåkning. Bra grejer går att hitta till rimliga priser om man håller utkik under rean. Knappt 1000 kronor styck har dem jackorna jag har kostat, vilket är ett rimligt pris tkr jag när jag får ut väldigt mkt under en längre tid från dem.</p><p></p><p>Den affären som jag tkr verkar ha roligast, och mest "udda", kläder i Sthlm är Salomons konceptstore på Sveavägen/Kungsgatan. Dem tar även in lite andra märken än dem vanliga som finns överallt annars i stan. </p><p></p><p>Om du har möjlighet så vänta till säsongen i princip är över och du kan säkert hitta schyssta kläder till ett bra pris.</p><p></p><p>För att vara petig så tkr jag att Phenix kläder är rätt fula, det ser ut som skoterkläder. Men som det verkar framgå fran vissa är det ju inte att kläderna är snygga som är det viktigaste...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TellyHelly, post: 55669, member: 34270"] Har en "skidjacka" med foder i som går att använda även när det är minus 20 eller kallare med ngra fliströjor under. Jag tkr att det blir för klumpigt att dra på sig flera tröjor när temperaturen kryper nedåt. Den har jag en skaljacka från just Tierra som funkar utmärkt när det blir varmare och även när man gör andra aktiviteter än skidåkning. Bra grejer går att hitta till rimliga priser om man håller utkik under rean. Knappt 1000 kronor styck har dem jackorna jag har kostat, vilket är ett rimligt pris tkr jag när jag får ut väldigt mkt under en längre tid från dem. Den affären som jag tkr verkar ha roligast, och mest "udda", kläder i Sthlm är Salomons konceptstore på Sveavägen/Kungsgatan. Dem tar även in lite andra märken än dem vanliga som finns överallt annars i stan. Om du har möjlighet så vänta till säsongen i princip är över och du kan säkert hitta schyssta kläder till ett bra pris. För att vara petig så tkr jag att Phenix kläder är rätt fula, det ser ut som skoterkläder. Men som det verkar framgå fran vissa är det ju inte att kläderna är snygga som är det viktigaste... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
skidkläder
Tillbaka
Topp