Skidkompis 2014/2015

Jungeljupps

Ny medlem
Skidkompis 2014/2015
Hej!
Gillar du att åka skidor? Jag älskar det, är dock ganska ny i ämnet tycker jag själv men har ändå åkt alla möjliga färger, till och med en del svarta pister!
Har du lust att göra mig sällskap på nån resa till Åre, Riksgränsen? Sen kanske några spontanresor till Romme Alpin och Kungsberget?
Jag är en kille på 32 och du får vara precis vem som helst, man eller kvinna, gammal eller ung, expert eller nybörjare! Hör av dig om du oxå är en skidentusiast som längtar efter lite nypistad manchester!

Skidkompis 2014/2015
Tjena! Jag är faktiskt ute efter samma grej, att kunna hitta någon likasinnande att kunna åka skidor med!
Jag är öppen för all slags åkning men föredrar själv att åka park och offpist, har dock inte åkt sådär jättelänge men älskar verkligen skidor! så jag är grymt intresserad av ditt förslag :)

Mvh Micke

Skidkompis 2014/2015
Jag hakar gärna på om det blir spontanfärder till Romme eller Kungsberget! Längre resor blir nog huvudsakligen med jobbsyfte i vinter tyvärr.
Mitt motto är "hellre än bra". :D

Skidkompis 2014/2015
Hej! känns riktigt roligt att det är fler som vill följa med, känner att denna skidsäsong kommer bli grym! Googlat runt lite och de flesta orter öppnar den 20/12! Vissa har ju redan öppnat! Premiären blir väl ganska omgående hoppas jag, då har man mättat det värsta suget tills fler pister öppnar upp!

Känner så att desto fler-desto roligare! :)

Kul att åka med flera olika, dela erfarenheter osv!

Skidkompis 2014/2015
Jag är också intresserad. Testar allt :) offpist och park. Åre, kungsberget och andra när liggande orter. Vill åka mycket mer i år. Är 38 :) och satsar på mer åk dar än min ålder :). Här gärna av er om ni drar iväg.

Skidkompis 2014/2015
Yoo!

Jag befinner mig atm i Les Deux Alpes och jobbar för Langley. Tänker inte bo kvar här och slita röven av mig samtidigt som man bor för jävligt. Jag är väldigt intresserad, tänkte nämligen dra härifrån om nån dag till antingen valtho eller verbier. Be de höra av sig till mig på m.gasslander@hotmail.com

Thanks!

Skidkompis 2014/2015
Yoo!

Jag befinner mig atm i Les Deux Alpes och jobbar för Langley. Tänker inte bo kvar här och slita röven av mig samtidigt som man bor för jävligt. Jag är väldigt intresserad, tänkte nämligen dra härifrån om nån dag till antingen valtho eller verbier. Be de höra av sig till mig på m.gasslander@hotmail.com

Thanks!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp