Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidkompis 2014/2015
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jungeljupps" data-source="post: 1050256" data-attributes="member: 146033"><p>Hej!</p><p>Gillar du att åka skidor? Jag älskar det, är dock ganska ny i ämnet tycker jag själv men har ändå åkt alla möjliga färger, till och med en del svarta pister!</p><p>Har du lust att göra mig sällskap på nån resa till Åre, Riksgränsen? Sen kanske några spontanresor till Romme Alpin och Kungsberget? </p><p>Jag är en kille på 32 och du får vara precis vem som helst, man eller kvinna, gammal eller ung, expert eller nybörjare! Hör av dig om du oxå är en skidentusiast som längtar efter lite nypistad manchester!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jungeljupps, post: 1050256, member: 146033"] Hej! Gillar du att åka skidor? Jag älskar det, är dock ganska ny i ämnet tycker jag själv men har ändå åkt alla möjliga färger, till och med en del svarta pister! Har du lust att göra mig sällskap på nån resa till Åre, Riksgränsen? Sen kanske några spontanresor till Romme Alpin och Kungsberget? Jag är en kille på 32 och du får vara precis vem som helst, man eller kvinna, gammal eller ung, expert eller nybörjare! Hör av dig om du oxå är en skidentusiast som längtar efter lite nypistad manchester! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidkompis 2014/2015
Tillbaka
Topp