Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidkompis sökes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Niklashnikov" data-source="post: 1069047" data-attributes="member: 148211"><p>Hallå där!</p><p></p><p>Vill ta upp skidåkningen en gång för alla och bege mig ut i världen för att åka, problemet är att mina polare antingen har noll intresse för skidor eller helt enkelt inte har råd/tid att följa med.</p><p></p><p>Söker därför helt enkelt någon med samma problem eller bara någon som vill ha en skidkompis att åka med!</p><p></p><p>Är en kille på 24 år, amatör men lättlärd, föredrar off-pist > park > pist i den ordningen. Har absolut inget emot att resa runt lite, kan bo fint och kan bo enkelt. Vill bara iväg och åka skidor!</p><p></p><p>Hör av dig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Niklashnikov, post: 1069047, member: 148211"] Hallå där! Vill ta upp skidåkningen en gång för alla och bege mig ut i världen för att åka, problemet är att mina polare antingen har noll intresse för skidor eller helt enkelt inte har råd/tid att följa med. Söker därför helt enkelt någon med samma problem eller bara någon som vill ha en skidkompis att åka med! Är en kille på 24 år, amatör men lättlärd, föredrar off-pist > park > pist i den ordningen. Har absolut inget emot att resa runt lite, kan bo fint och kan bo enkelt. Vill bara iväg och åka skidor! Hör av dig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidkompis sökes!
Tillbaka
Topp