Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidkompisar/soffa v10 Innsbruckområdet/St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IsacBoman" data-source="post: 1297251" data-attributes="member: 178400"><p>Hej! </p><p>Ska hälsa på några kompisar i Innsbruck nu kring vecka 10. Dock så kommer de jobba månd-torsdag så då är jag på jakt efter några andra skidtaggade personer att åka med, var när och hur spelar inte så stor roll. Skulle någon ha en soffa tillgänglig 1-2 nätter i St Anton med hade det också varit väldigt uppskattat (betalar såklart!). </p><p></p><p>Kort om mig: 27-årig kille från Gbg. Gjorde en säsong i Chamonix för ett par år sedan. Åker det mesta på i offpist och pist och går mer än gärna på tur. </p><p>Släng iväg ett PM om det låter sköj!</p><p></p><p>/Isac</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IsacBoman, post: 1297251, member: 178400"] Hej! Ska hälsa på några kompisar i Innsbruck nu kring vecka 10. Dock så kommer de jobba månd-torsdag så då är jag på jakt efter några andra skidtaggade personer att åka med, var när och hur spelar inte så stor roll. Skulle någon ha en soffa tillgänglig 1-2 nätter i St Anton med hade det också varit väldigt uppskattat (betalar såklart!). Kort om mig: 27-årig kille från Gbg. Gjorde en säsong i Chamonix för ett par år sedan. Åker det mesta på i offpist och pist och går mer än gärna på tur. Släng iväg ett PM om det låter sköj! /Isac [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidkompisar/soffa v10 Innsbruckområdet/St Anton
Tillbaka
Topp