Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidköp 88-95mm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dyrb3erg" data-source="post: 1143848" data-attributes="member: 123713"><p>Jag kan bara ge lite andrahandsinformation men har precis köpt ett par e93 efter att ha funderat på den eller brahma. Va ute efter liknande egenskaper som du beskriver och efter att ha pratat med 5 olika säljare i olika butiker så fick jag rekommendationen e93 4 gånger och brahma 1 gång. Enligt säljarna så va dem ganska lika i pisten men e93 gjorde sig bättre utanför, båda fungerar bra på hårt underlag och is. Läst några jämförelser också och övertag e93. </p><p>Brahman är tydligen byggd precis som en storslalomskida bara bredare.</p><p>Vad gäller fischer åkte jag med en gammal fis-åkare i Japan som körde på dem, han beskrev dem som kraftfulla men hans skidåkning va på en egen nivå.</p><p></p><p>Som sagt bara andrahand detta men eftersom jag kikat på precis samma skidor så kanske du kan ha någon nytta utav dem!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dyrb3erg, post: 1143848, member: 123713"] Jag kan bara ge lite andrahandsinformation men har precis köpt ett par e93 efter att ha funderat på den eller brahma. Va ute efter liknande egenskaper som du beskriver och efter att ha pratat med 5 olika säljare i olika butiker så fick jag rekommendationen e93 4 gånger och brahma 1 gång. Enligt säljarna så va dem ganska lika i pisten men e93 gjorde sig bättre utanför, båda fungerar bra på hårt underlag och is. Läst några jämförelser också och övertag e93. Brahman är tydligen byggd precis som en storslalomskida bara bredare. Vad gäller fischer åkte jag med en gammal fis-åkare i Japan som körde på dem, han beskrev dem som kraftfulla men hans skidåkning va på en egen nivå. Som sagt bara andrahand detta men eftersom jag kikat på precis samma skidor så kanske du kan ha någon nytta utav dem! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidköp 88-95mm
Tillbaka
Topp