Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidköp i Kanada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stiffen" data-source="post: 52339" data-attributes="member: 17249"><p>Tack för alla svar.</p><p></p><p>Apropå tull: Har själv tänkt på det men eftersom jag kommer köra grejorna i 3v så borde det inte vara några problem. Skillnad om man (som jag tänkte) köper en digitalkamer på internet från USA, där det är grymt billigare. Då skickas det med paket och tullen kollar väldigt gärna sådant. Men egna, väl använda skidor, då får man ha otur, som Johan.</p><p></p><p>Vad gäller MEC så har de mycket och bra friluftsprylar, men deras skidsortiment är inte så imponerande (på nätet iaf). Mailade en kanadensisk skidtidning dock och bad dem om tips och hamnade på www.skicellar.com, som hade rätt ok sortiment. Har mailat och väntar fortfarande på svar om de tycker det är ok att jag "bokar" ett par lagg med förskottsbetalning från kreditkort, för att bara glida in i affären när jag landat och plocka upp skidorna. Vet inte priserna ännu heller.</p><p></p><p>//Staffan själv...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stiffen, post: 52339, member: 17249"] Tack för alla svar. Apropå tull: Har själv tänkt på det men eftersom jag kommer köra grejorna i 3v så borde det inte vara några problem. Skillnad om man (som jag tänkte) köper en digitalkamer på internet från USA, där det är grymt billigare. Då skickas det med paket och tullen kollar väldigt gärna sådant. Men egna, väl använda skidor, då får man ha otur, som Johan. Vad gäller MEC så har de mycket och bra friluftsprylar, men deras skidsortiment är inte så imponerande (på nätet iaf). Mailade en kanadensisk skidtidning dock och bad dem om tips och hamnade på www.skicellar.com, som hade rätt ok sortiment. Har mailat och väntar fortfarande på svar om de tycker det är ok att jag "bokar" ett par lagg med förskottsbetalning från kreditkort, för att bara glida in i affären när jag landat och plocka upp skidorna. Vet inte priserna ännu heller. //Staffan själv... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidköp i Kanada
Tillbaka
Topp