Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidköp- Vilka skidor ska man välja?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jacobceder" data-source="post: 191892" data-attributes="member: 52942"><p>Hej. Åker just nu på ett par rossignol b1:or som jag ska byta ut denna sässong. Gillar att åka fort i lång och kortsväng. Åker ungeför 3 - 4 veckor per år. Är 184 cm lång och väger lite drygt 70 kg. </p><p></p><p>Jag letar efter en skida med allroundegenskaper. Åker mest pist, lite mindre offpist o ännu lite mindre park, men jag vill ha en skida som är så bra på dessa områden som möjligt. Har kikat på scott mission, scott p3, salomon 1080 teneighty foil, rossignol B3 och K2 Public Enemy. Har några bra råd att komma med? Känns inte som det nödvändigtvis behöver vara en twintip då ja värdesätter offpist o pist mer! </p><p></p><p>//Jacob</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jacobceder, post: 191892, member: 52942"] Hej. Åker just nu på ett par rossignol b1:or som jag ska byta ut denna sässong. Gillar att åka fort i lång och kortsväng. Åker ungeför 3 - 4 veckor per år. Är 184 cm lång och väger lite drygt 70 kg. Jag letar efter en skida med allroundegenskaper. Åker mest pist, lite mindre offpist o ännu lite mindre park, men jag vill ha en skida som är så bra på dessa områden som möjligt. Har kikat på scott mission, scott p3, salomon 1080 teneighty foil, rossignol B3 och K2 Public Enemy. Har några bra råd att komma med? Känns inte som det nödvändigtvis behöver vara en twintip då ja värdesätter offpist o pist mer! //Jacob [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidköp- Vilka skidor ska man välja?
Tillbaka
Topp