Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidkul i Romme Alpin!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Herman_Mustonen" data-source="post: 13198" data-attributes="member: 14002"><p>Mountain Man</p><p></p><p>Fick även jag en duktig flygtur då jag i gammal vana laddade fullt ner för "Götes brant". Otroligt skön känsla att ligga på skär när terrängen varierar så kraftig.</p><p>Tar man Romme för vad det är kan man ha riktigt skoj!</p><p>Även en överbefolkad backe på e.m har sin tjusning, då man i oförändrad fart får öva på blixtsnabba beslut och byte av färdriktning.</p><p>Tyvärr finns det alltför många som tycker om att spänna på sig brädan direkt efter ett krön. Gärna 3-4st i bredd.</p><p>Oftast brukar dock sista halvmetern på båda sidorna vara lediga och dessutom utrustade med all snö som sladdats upp från mitten av backen.</p><p></p><p>Klart godkännt för att stilla skidabstinensen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Herman_Mustonen, post: 13198, member: 14002"] Mountain Man Fick även jag en duktig flygtur då jag i gammal vana laddade fullt ner för "Götes brant". Otroligt skön känsla att ligga på skär när terrängen varierar så kraftig. Tar man Romme för vad det är kan man ha riktigt skoj! Även en överbefolkad backe på e.m har sin tjusning, då man i oförändrad fart får öva på blixtsnabba beslut och byte av färdriktning. Tyvärr finns det alltför många som tycker om att spänna på sig brädan direkt efter ett krön. Gärna 3-4st i bredd. Oftast brukar dock sista halvmetern på båda sidorna vara lediga och dessutom utrustade med all snö som sladdats upp från mitten av backen. Klart godkännt för att stilla skidabstinensen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidkul i Romme Alpin!
Tillbaka
Topp