Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidkulturen... va f-n hände?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hallenberg" data-source="post: 411668" data-attributes="member: 3075"><p>Första gången jag var på berget så jag antar att det kan ha funnits mer svåråtkomlig åkning av rang kvar. Men visst hittade jag några ställen där snön låg bevarad bra och inte var helt uppåkt, men annars var det mest spårig skare. Fast jag skulle inte kalla det puder och definitivt inget som inte mina Scratch BC klarade utmärkt med sina futtiga 90 mm i midjan.</p><p></p><p>Vilken helg pratar du om egentligen? 24-28:e var jag där och enligt snörapporterna jag kollade var det två veckor sen senaste snöfallet. Kollade inte så noga iofs, snön är ju som den är oavsett om man kollar eller inte.</p><p></p><p>Såg inte så mycket ghetto i parken, speciellt inte jämfört med tex Åre. Sen såg parken rätt sunkig ut i vart fall, men det är en helt annan fråga... Baggy, visst, men så har det ju alltid varit i parken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hallenberg, post: 411668, member: 3075"] Första gången jag var på berget så jag antar att det kan ha funnits mer svåråtkomlig åkning av rang kvar. Men visst hittade jag några ställen där snön låg bevarad bra och inte var helt uppåkt, men annars var det mest spårig skare. Fast jag skulle inte kalla det puder och definitivt inget som inte mina Scratch BC klarade utmärkt med sina futtiga 90 mm i midjan. Vilken helg pratar du om egentligen? 24-28:e var jag där och enligt snörapporterna jag kollade var det två veckor sen senaste snöfallet. Kollade inte så noga iofs, snön är ju som den är oavsett om man kollar eller inte. Såg inte så mycket ghetto i parken, speciellt inte jämfört med tex Åre. Sen såg parken rätt sunkig ut i vart fall, men det är en helt annan fråga... Baggy, visst, men så har det ju alltid varit i parken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidkulturen... va f-n hände?
Tillbaka
Topp