Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidkulturen... va f-n hände?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 411721" data-attributes="member: 52127"><p>jag blir så trött på alla sånna här onödiga trådar där trådmakaren bara vill tala om hur fel det är vad andra gör och att skidor inte får se ut på det ena eller andra viset och modellerna får inte heta vissa saker. bara låt allt va och låt folk köra hur dom vill. det är lite mode i skidvärlden med lite getthostil och stora kläder osv. men ingen tvingas till det ena eller det andra vill du inte köpa en skida bara för den heter hellbent så gör inte det och låt resten vara. Själv tycker jag inte colby ser farlig ut alls. han är en överjävlig skidåkare som började åka skidor på riktigt för 5 år sen och en sådan talang är inte säkert vi får se på ett tag. så snälla låt det bara vara och sluta klaga på allt som inte faller just DIG i smak...</p><p></p><p>tilläggas skall också att jag absolut inte är nån gettho-gangster snubbe som bara hänger i parken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 411721, member: 52127"] jag blir så trött på alla sånna här onödiga trådar där trådmakaren bara vill tala om hur fel det är vad andra gör och att skidor inte får se ut på det ena eller andra viset och modellerna får inte heta vissa saker. bara låt allt va och låt folk köra hur dom vill. det är lite mode i skidvärlden med lite getthostil och stora kläder osv. men ingen tvingas till det ena eller det andra vill du inte köpa en skida bara för den heter hellbent så gör inte det och låt resten vara. Själv tycker jag inte colby ser farlig ut alls. han är en överjävlig skidåkare som började åka skidor på riktigt för 5 år sen och en sådan talang är inte säkert vi får se på ett tag. så snälla låt det bara vara och sluta klaga på allt som inte faller just DIG i smak... tilläggas skall också att jag absolut inte är nån gettho-gangster snubbe som bara hänger i parken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidkulturen... va f-n hände?
Tillbaka
Topp