Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidkulturen... va f-n hände?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 411732" data-attributes="member: 52127"><p>Jag har läst! det jag menar är att jag inte orkar höra mer på hur gangsta stilen inte har att göra med skidåkningen. det har dte kanske inte heller men om DU hade läst vad jag skrivit så kanske DU hade sett att jag skrivit att dte har med mode att göra. precis som under 70 talet regerade utsvängda byxor, fult som fan tycker man nu men det var det som gällde då. så medot kommer och går. sen måste jag också ifrågasätta varför du drar med åka skidor i debatten? det är också bara en åsikt dom har. Åka skidor är ingen bibel som man måste ta efter och tycka lika dant som. Men nu är dte så att vissa tycker det är snyggt med denna stilen och vissa inte så låt det va. trådskaparen sjävl säger att han tycker att det asiatiska temat är snyggt på skidor, vad har det med skidåkning att göra? jo han argumenterar att han tycker att samurajerna och den skiten symboliserar kraft och smidighet. men ärligt talat hur många kineser har råd att åka skidor? hälften har ju för fan inte råd att köpa skithuspapper.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 411732, member: 52127"] Jag har läst! det jag menar är att jag inte orkar höra mer på hur gangsta stilen inte har att göra med skidåkningen. det har dte kanske inte heller men om DU hade läst vad jag skrivit så kanske DU hade sett att jag skrivit att dte har med mode att göra. precis som under 70 talet regerade utsvängda byxor, fult som fan tycker man nu men det var det som gällde då. så medot kommer och går. sen måste jag också ifrågasätta varför du drar med åka skidor i debatten? det är också bara en åsikt dom har. Åka skidor är ingen bibel som man måste ta efter och tycka lika dant som. Men nu är dte så att vissa tycker det är snyggt med denna stilen och vissa inte så låt det va. trådskaparen sjävl säger att han tycker att det asiatiska temat är snyggt på skidor, vad har det med skidåkning att göra? jo han argumenterar att han tycker att samurajerna och den skiten symboliserar kraft och smidighet. men ärligt talat hur många kineser har råd att åka skidor? hälften har ju för fan inte råd att köpa skithuspapper. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidkulturen... va f-n hände?
Tillbaka
Topp