Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidkulturen... va f-n hände?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DaWie" data-source="post: 413384" data-attributes="member: 57136"><p>Jag håller med honom, jag jibbar men jag gillar inte idéen med en massa vapen o skit, vill man klä sig baggy så får man göra det. Jag gör det dagligen o jag är varken gansta eller hiphopare...</p><p></p><p>Men vad iaf jag tror att TexMurphy försöker säga är att när tillverkare o proffs knatar runt o lekar att de är gansters så skickar de väl lite fel signaler till de små 13 åringar som finns på detta forum som gör allt för att va som sina idoler. Colby med flera får väl se ut som dom vill men jag tycker att som proffs måste man tänka lite på hur man ser ut o att man inspirerar andra människor, främst barn. Kolla i vilken annan sport som helst, gör en stjärna nåt dumt så kommer sponsorerna o skäller ut honom/henne. Men i skidåkningen är de tydligen okej att röka gräs, va gansta o allmänt dum...</p><p></p><p>Heja Vaalea o TexMurphy! Ni får stå ut för så otroligt mycket skit då ni bara frågar varför folk klär sig så o anser att de är coolt att va gansta. Alla på detta jäkla forum verkar tro att ni försöker diktera o så. För att ingen läser hela meningar. Gör de o BESVARA istället för att hoppa på allt o alla när ni ska diskutera, men de tillhör ju gansta kulturen att va fräck i käften.. men här på freeride kanske man borde bete sig lite mer hyggligt, annars är de nog snart bara gansterkids som enbart käftar med varandra kvar här...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DaWie, post: 413384, member: 57136"] Jag håller med honom, jag jibbar men jag gillar inte idéen med en massa vapen o skit, vill man klä sig baggy så får man göra det. Jag gör det dagligen o jag är varken gansta eller hiphopare... Men vad iaf jag tror att TexMurphy försöker säga är att när tillverkare o proffs knatar runt o lekar att de är gansters så skickar de väl lite fel signaler till de små 13 åringar som finns på detta forum som gör allt för att va som sina idoler. Colby med flera får väl se ut som dom vill men jag tycker att som proffs måste man tänka lite på hur man ser ut o att man inspirerar andra människor, främst barn. Kolla i vilken annan sport som helst, gör en stjärna nåt dumt så kommer sponsorerna o skäller ut honom/henne. Men i skidåkningen är de tydligen okej att röka gräs, va gansta o allmänt dum... Heja Vaalea o TexMurphy! Ni får stå ut för så otroligt mycket skit då ni bara frågar varför folk klär sig så o anser att de är coolt att va gansta. Alla på detta jäkla forum verkar tro att ni försöker diktera o så. För att ingen läser hela meningar. Gör de o BESVARA istället för att hoppa på allt o alla när ni ska diskutera, men de tillhör ju gansta kulturen att va fräck i käften.. men här på freeride kanske man borde bete sig lite mer hyggligt, annars är de nog snart bara gansterkids som enbart käftar med varandra kvar här... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidkulturen... va f-n hände?
Tillbaka
Topp