Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidkulturen... va f-n hände?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="H-T" data-source="post: 413420"><p>om du tycker det ser ut som att colby har 2 uzi's i jackan är väll det ditt problem. skulle itne tro att han tänkte "shit, idag ska jag klä mig så det ser ut som jag har inte ett, men två automatiska eldvapen innanför jackan!". om du sen tolkar att han har en bandana över ansiktet över ansiktet (vilket jag tror att du menar, såg att han hade det när han åkte i alla fall) är ditt problem. anledningen till att han hade bandanan över ansiktet var väll antagligen för att han tycker det är skönt, snyggt eller helt enkelt för att han vill promota empire som är ett rätt relativt nystartat företag. </p><p></p><p>sen att du inte gillar "hell"-stilen på K2's skidor är jävligt ointressant. vadå inte har ngt o göra med skidåkning? får man då bara ha snö, berg och pister på skidornas grafik för att det har med skidåkning och göra? snälla, vakna upp ur din bubbla. vad hade 80-talets skidors grafiker med skidåkning o göra i så fall? lite sköna streck i lite knasiga färger så var saken biff. det har ju jävligt mkt med skidåkning och göra.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="H-T, post: 413420"] om du tycker det ser ut som att colby har 2 uzi's i jackan är väll det ditt problem. skulle itne tro att han tänkte "shit, idag ska jag klä mig så det ser ut som jag har inte ett, men två automatiska eldvapen innanför jackan!". om du sen tolkar att han har en bandana över ansiktet över ansiktet (vilket jag tror att du menar, såg att han hade det när han åkte i alla fall) är ditt problem. anledningen till att han hade bandanan över ansiktet var väll antagligen för att han tycker det är skönt, snyggt eller helt enkelt för att han vill promota empire som är ett rätt relativt nystartat företag. sen att du inte gillar "hell"-stilen på K2's skidor är jävligt ointressant. vadå inte har ngt o göra med skidåkning? får man då bara ha snö, berg och pister på skidornas grafik för att det har med skidåkning och göra? snälla, vakna upp ur din bubbla. vad hade 80-talets skidors grafiker med skidåkning o göra i så fall? lite sköna streck i lite knasiga färger så var saken biff. det har ju jävligt mkt med skidåkning och göra..... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidkulturen... va f-n hände?
Tillbaka
Topp