Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidkulturen... va f-n hände?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 413523" data-attributes="member: 53337"><p>jag orkar inte sitta å dra diskussionen igen.. detta har diskuterats allt för många gånger redan.. men!!! jag kan säga vad jag tror..</p><p></p><p>Det är inte så att alla vill vara GANGSTER! för det är inte gangster eller ghetto att åka skidor, verkligen inte...</p><p>det hela är väl kopplingen mellan skate och hiphop. som senare blev snowboard och hophop med stora kläder och rap musik i lurarna. Sen har det hela tagit en naturlig utveckling..</p><p></p><p>rapmusiken blev hårdare, kläderna större och badanan åkte på... detta är inte gangster? utan en överdriven ripoff från skejtarna?</p><p></p><p>sen så har det nu tillslut efter ett par år börjat tonas ner och byxorna blir thightare, mera glädje i musiken och skönare stämning!</p><p>jag hoppas att de forstätter i riktingen "det är kul att åka skidor", för det är väl därför man beger sig ut i backen? inte för att vara coolast, utan för att ha roligast!</p><p>/jeppe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 413523, member: 53337"] jag orkar inte sitta å dra diskussionen igen.. detta har diskuterats allt för många gånger redan.. men!!! jag kan säga vad jag tror.. Det är inte så att alla vill vara GANGSTER! för det är inte gangster eller ghetto att åka skidor, verkligen inte... det hela är väl kopplingen mellan skate och hiphop. som senare blev snowboard och hophop med stora kläder och rap musik i lurarna. Sen har det hela tagit en naturlig utveckling.. rapmusiken blev hårdare, kläderna större och badanan åkte på... detta är inte gangster? utan en överdriven ripoff från skejtarna? sen så har det nu tillslut efter ett par år börjat tonas ner och byxorna blir thightare, mera glädje i musiken och skönare stämning! jag hoppas att de forstätter i riktingen "det är kul att åka skidor", för det är väl därför man beger sig ut i backen? inte för att vara coolast, utan för att ha roligast! /jeppe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidkulturen... va f-n hände?
Tillbaka
Topp